бүдүүн мисс 2-р хэсэг

Чи-элллжойй
Элжой-Чи үнэхээр Жейн мөн үү яагаад ийм болчихсын энд юу хийж яваан яагаад надруу залгаагүй юм “нэг аьсгаагаар хэлэх”
Чи-хүүшээ амьсгаа авч яриачээ
Элжой-зүгээр гайхсандаа л
Чи-мэднээ би хэтэрхий таргалчихсан
Элж-үгүй дээ яаж чамайг энд ирсэн юм бол гээд л бас өмнөх шигээ хөөрхөн хэвээрээ л байнашдээ” инээх”
Чи-тэр ч юу л бол нээрээ багш нарын өрөө хаана байдаг юм
Элж-яах гэж байганн таньдаг хүн чинь байдгиймуу
чи-үгүй ээ шинээр шилжиж орж иржийн
элж-үнэн үү ямар гоё вэ
Чи-за хурдан заагаад өгөө
Элж-дагаад яв”явах”
Нэг мэдэхэд нэг өрөөний урд хүрээд ирлээ
Чи-орж болох уу багшаа
Багш-хэн билээ
Чи-шинээр орж ирж байгаа И Жейн байна
Тэр багш намайг доороос нь дээш нь,дээрээс нь доошоо хүртэл хараад толгойгоо сэгсэрснээр дагуулаад явлаа.
Багш-за хүүхдүүдээ манай ангид шинээр хүүхэд шилжиж орж ирж байна.Сайн тусалж дэмжээрэй Жейн ороорой
Чи-сайн байна уу намайг Жейн гэдэг багш-.Тэр арын охины хажууд суучих
чи-за
Яг очоод суух гэтэл тэр охин нь
Охин-2уулаа энд багтахгүй л боловуудаа
чи-зүгээрээ багтчихана
Охин-яаанаа манай ангийнхан энэ бүдүүн гахай надтай хамт нэг ширээн дээр багтана гэнээ
бүгд-хахахахахаха
Элж-дуугуй болоч “орилох”
охин-элжой убба уучлаарай “сугадах”
Би юу ч дуугаралгүй өөр ширээнд очоод суулаа.Гэтэл хаалга онгойж бөөн арзаганасхн хоолойнууд….ээ бурхан минь нөгөө нөгөө би шууд л доошоо хараад суулаа.
Сэхүн-хөөе бандиа миний суудалнаас бос шинэ ирсиймүү хайшаа юм
бүгд-хахахаха
Сэхүн-та нар яагаад инээгээд байгаан юм бэ
Охин-убба наадах чинь охиншдээ
Сэхүн-1т би чиний убба биш
2Т энэ одоо охин уу
3т чи яг одоо миний суудлаас бос
Би шууд л ангиас цүнхээ аваад гарлаа.Надад одоо үнэхээр хэцүү байна.Хүсч байсан сургуульдаа орсон ч хэний нүдэнд охин гэж харагдахгүй би яах ёстой юм бэ бурхан минь
Элжой-Би лав чамайг охин гэж хардаг *жейн чи миний зүрхэнд одоо болтол том орон зай эзэлсээр байна*
Чи-энд юу хийж байгаан хичээлдээ суухгүй
Элж-харин хичээлийн анхны өдөр ингэж болдгымуу
Чи-үнэхээр хэцүү байна үхчихмээр
Элж-Тэгсэн ч гэсэн мөрөөдөлдөө хүрээд үхэх хэрэгтэйшдээ би чиний хажууд байх болноо.Тиймээс 2уулаа шилдэг нь байя тэгэх үү
Чи-намайг ийм бүдүүн болсон ч хамаагүй гэж үү
Элж-харин ч хөөрхөн байна за 2 уулаа анги руу оръя
Чи-тэгийдээ *тэр тамруу орохыг хүсэхгүй байна.Дахиад л Сэхүнд доромжлуулах юм гэж үү*
Элжой намайг хөтлөөд анги руу явж байлаа.Миний багын минь сайн найз ямар ч үед миний хажууд байсан найз минь.Анги руу ороход нөгөө хэдэн банди нар өайхгүй байлаа.Би ч баярлаад хамгийн арын ширээнд ганцаараа сууж байлаа.Хонх дуугарч хүүхдүүд шаагилдсаар орж ирнэ.
Охин-хөөөх анги дүүрээд явчих чинь
Бүгд-хахахахаха
Д.о-та нар арай дэндээд байгаан бишүү
Би ч хэн бэ гэсээр дээшээ хартал
Д.о-Чи чинь нөгөө
Сэхүн-Чи байсымуу
Лухан-аан нөгөө юу яадаг охин
Сухо-нөгөө нөгөө юу яадаг л гээд байхын юу билээ
Багш-за хүүхдүүдээ хичээлдээ оръё
Хичээлдээ ч гавал болохоороо уралдаад л бодчихоно.
Дараагийн цаг дууны хичээл
Багш-өнөөдрийн хичээлээр бүгд мөрөөдлийнхөө талаар ярих болно.
Ихэнх хүүхдүүд эмч,пропессор гээд л ярьж байлаа.Харин нөгөө олон банди нар дуучин болохыг хүсдэг гэж хэлнэ.Хамгийн сүүлд над дээр ирэхэд
Чи-би алдартай дуучин юмуу аль эсвэл менежерээр ажиллахыг хүсдэг
Охин-ийм дуучин байдаг бол тоож хүн сонсох уу хахаха
Элжой-Би лав сонсоно.Манй Жейн гоё дуулдаг багшаа
Охин2-манай гэнэээ
Багш-хөөх тиймүү Жейнээ надад нэг дуу дуулж өгөөч
Чи-за гээд өөрийнхөө зохиосон baby dont cry дууг дууллаа
Бүгд-о.о
Багш-үнэхээр гайхалтай.Харин энэ дууг сонсож байгаагүй юм байна
Чи-миний зохиосон дуу байгаамаа
Багш-сайн байна сууж болно.
Цайны цаг боллоо.Элжой ирээд цуг буфет орлоо.
Лухан-Жейнээ наашаа ийшээ суугаач
Элж-оч доо орой тараад цуг явъя
Чи-заза “тэр хэд дээр очих”
Ёол-жейнаа ёстой гоё дуулсан шүү
Чи-баярлалаа заза би явлаа
Д.о-юу гэж дээ биднартай хамт суугаач
Кай-нэг сайн найзлаад авая
Сэхүн-за суучхаа
Чи-намгийн ногоон Шректэй суухаар эвгүй бишүү чамд” явах”
Чи-Элжой хүлээ цуг явъя” орилох”
Эксогынхон
Ёол-Сэүнийг нэг сайн бантууллаадаа
Д.о-чи үнэхээр шрек гээд хэлчихсиймуу
Сэхүн-мэдэхгүй ээ *надад уурласан бололтой одоо яаанаа би юу асуугаад байнаа арай тэр охинд санаа тавиад байгаамуу лаа сэхүнээ сэрээчээ чи*
Кай-тэр ч Элжойтой найзууд бололтой
Д.о-ер нь би явчаад ирий
Би ч уурласандаа болоод дээвэр дээр гарч ирээл суулаа
Яа сэхүн чи хэн болоод намайг ингэж хэлээд байгаан бэ “орилох”
Д.о-энд чимээгүй байхаа больжээ “хана налах”
Чи-энд юу хийж байгаан” гайхах”

Д.о-биднийг уучлаарай Сэүн угын тийм хүүхэд байгаа юм
Чи-аан *тэрний өмнөөс уучлалт гуйгаад байхдаа яахав дээ*
Намайг дээр болсон явдалд уучлаарай
Д.о-зүгээрдээ ххэ Чи Элжойтой дотно бололтой
Чи-миний багын найз байгаа юм.Би америкт амьдардаг.Хүссэн сургуульдаа ирж сурж байгаа юмаа.Гэтэл намайг хэн ч нэг нүдээрээ тоохгүй байна “санаа алдах”
Д.о-эхэндээ ингэдэг л юм харин чи өөрчлөгдөж хэн гэдгээ үзүүлвэл чамаас энэ бүхэн салах болно.Гэхдээ би чамайг найзаа гэж боддог шүү
Чи-баярлалаа одоохондоо Элжой та 2оос хүн алга даа
Чи-Юу гэж дээ чиний ард 12 асаалттай танк байгаа шүү
Чи-зарим танкийг нь асаах гэж бөөн юм болох нь дээ ххэ
Бид 2 инээлдсээр сэтгэл овоо гайгүй уужирч анги руу орлоо.
Охидуудын зэвүүцсэн харц нь яг л хэвээрээ намайг угтана.
Ашгүй нэг юм хичээл тараад шууд л Элжойг сугадаад
Чи-за анд минь хаагуур явах уу
Элжой-Парк орох уу чи энд ирээгүй удаж байгаашдээ
Чи-нээрээ тэгий
Бид 2 парк орж хөгжилдөнө.Галзуу хулгана боо ёстой янзтай.Дараа нь бид 2 аймшгийн агууруу орлоо
Элжой-тийм ч аймар биш л юм байна
Чи-хахахаха “элгээ тэврэх”
Элж-яагаад инээгээд байгаан бэ
Чи-тоглоом дуусан дуустал чи нүдээ нэг ч нээхгүймаа
Элж-чи харчихсиймуу
Чи-хахаха аймхай дурак вэ
Бид 2 сайхан бага насныхаа дурсамжийг сэргээлээ.Бүх хүмүүс гаж харцаар харна.Аргагүйдээ ийм сайхан залуутай намгийн ногоон мэлхий явж байгаа юм чинь.Би ч юу ч дуугаралгүй явсаар гэтэл ардаас,,,,,,

Leave a comment